Ir a versión en castellano

🔸En el passat Ple de desembre el nostre portaveu, Ricard Barberà Guillem, va explicar a Podem Xirivella i també a Cs Xirivella que el PSPV-PSOE no té la menor intenció de reformar els estatuts del Consorci d’Aigües de l’Horta per a fer més democràtic el funcionament dels seus òrgans de decisió.

🔸 Recordem que este era un dels punts que demanàvem en la moció que Compromís va presentar en el Ple de desembre i que es va aprovar a pesar de l’abstenció de Podem i PSPV-PSOE, que al·legaven que «la reforma ja està en marxa».

🔸 Hui la secretària del Consorci ens ha fet arribar l’acta de l’última assemblea, celebrada el 19 de desembre, en què es demostra la nul·la voluntat del PSOE de facilitar la democratització dels estatuts del Consorci, que no va dubtar a votar contra l’acta de la sessió en què s’aprovava esta reforma, amb la clara intenció de paralizar-la. Una intenció a la qual es va sumar el representant del PSPV-PSOE de Xirivella, Vicent Sandoval. Una altra maniobra fosca que va tornar a denunciar el nostre company Josep Manel Moret.

🔸 També hem rebut la convocatòria de la pròxima assemblea (27 de gener) i en l’ordre del dia la reforma dels estatuts brilla per la seua absència.

Se n’adona ja, senyora Jansen, que els seus socis de govern no tenen la menor intenció de reforçar la gestió municipal de l’aigua?

ℹ Llig l’acta de l’última assemblea del Consorci
ℹ Llig l’ordre del dia de la pròxima assemblea del Consorci
ℹ Intervenció de Ricard Barberà en el Ple de desembre
ℹ Llig la intervenció de Ricard Barberà en defensa de la moció
ℹ Llig la moció presentada per Compromís

*******************************

Versión en castellano

🔸En el pasado Pleno de diciembre nuestro portavoz, Ricard Barberà Guillem, explicó a Podem Xirivella y también en Cs Xirivella que el PSPV-PSOE no tiene la menor intención de reformar los estatutos del Consorci d’Aigües de l’Horta para hacer más democrático el funcionamiento de sus órganos de decisión.

🔸Recordemos que este era uno de los puntos que pedíamos en la moción que Compromís presentó en el Pleno de diciembre y que se aprobó a pesar de la abstención de Podem y PSPV-PSOE, que alegaban que «la reforma ya está en marcha».

🔸Hoy la secretaria del Consorci nos ha hecho llegar el acta de la última asamblea, celebrada el 19 de diciembre, en que se demuestra la nula voluntad del PSOE de facilitar la democratización de los estatutos del Consorci, que no dudó en votar contra el acta de la sesión en que se aprobaba esta reforma, con la clara intención de paralizar-la. Una intención a la cual se sumó el representante del PSPV-PSOE de Xirivella, Vicent Sandoval. Otra maniobra oscura que volvió a denunciar nuestro compañero Josep Manel Moret.

🔸También hemos recibido la convocatoria de la próxima asamblea (27 de enero) y en el orden del día la reforma de los estatutos brilla por su ausencia.

🔸 ¿Se da cuenta ya, señora Jansen, de que sus socios de gobierno no tienen la menor intención de reforzar la gestión municipal del agua?

Lee el acta de la última asamblea del Consorcio  http://xirivella.compromis.net/files/2020/01/201219actaconsorci.pdf
Lee el orden del día de la próxima asamblea del Consorcio  https://xirivella.compromis.net/files/2020/01/200127conv.assemb.cons_.pdf
Intervención de Ricard Barberà en el Pleno de diciembre
Lee la intervención de Ricard Barberà en defensa de la moción  https://xirivella.compromis.net/2019/12/20/aigua-3/