🙋‍♀️🙋‍♂️ PROGRAMA ELECTORAL 2019

QUÈ ÉS UN PROGRAMA ELECTORAL?

Com ha de ser un programa electoral? 

Ha de ser un catàleg exhaustiu i detallat de totes les necessitats d’un poble? Ha de ser una carta al Reis d’Orient? Ha de prometre moltes coses xulis i que molen molt?

Nosaltres hem optat per un model més costós però més responsable. Primer analitzem breument el punt de partida: el treball realitzat per les diferents regidoris del Govern del Canvi entre 2015 i 2019. Després expliquem en quines àrees s’ha de prioritzar el treball que cal fer o continuar fent, sense estalviar les dificultats pressupostàries, tècniques, legals o administratives que ens puguem trobar ni evitar temes espinosos.

➡️ Consulta el nostre programa complet en PDF ➡️
http://xirivella.compromis.net/files/2019/…/Programa2019.pdf

************

¿QUÉ ÉS UN PROGRAMA ELECTORAL?

Cómo tiene que ser un programa electoral? 

¿Tiene que ser un catálogo exhaustivo y detallado de todas las necesidades de un pueblo? ¿Tiene que ser una carta a los Reyes de magos? ¿Tiene que prometer muchas cosas chulas y que molen mucho?

Nosotros hemos optado por un modelo más costoso pero más responsable. Primero analizamos brevemente el punto de partida: el trabajo realizado por las diferentes concejalías del Govern del Canvi entre 2015 y 2019. Después explicamos en qué áreas se tiene que priorizar el trabajo que hay que hacer o continuar haciendo, sin ahorrar las dificultades presupuestarias, técnicas, legales o administrativas que nos podamos encontrar ni evitar temas espinosos.

➡️ Consulta nuestro programa completo en PDF ➡️http://xirivella.compromis.net/files/2019/…/Programa2019.pdf

#XirivellaImparable
#RicardBarberà un #AlcaldeAlTeuCostat