Ir a versión en castellano

Gràcies, Ricard! El ple de desembre va ser l’últim ple de Ricard Barberà com a regidor de Compromís a l’Ajuntament de Xirivella. Més d’onze anys treballant per Xirivella des de l’Ajuntament (ahí és poc!). De la mà de Ricard estrenàrem representació en l’Ajuntament en 2011. En 2015 entràrem en l’equip de govern duent àrees tan importants com personal, policia o servicis socials i assumint l’alcaldia de 2017 a 2019. 

En la legislatura 2019-2023, des de l’oposició, vam col·laborar amb el nou equip de govern perquè no s’oblidaren temes com l’accessibilitat, la gestió de l’aigua, la mobilitat o el magatzem-escola per a la brigada d’obres que havia d’ampliar les possibilitats de formació i accés a cursos remunerats. Gràcies, Ricard, pel teu treball i la teua entrega! Comptem amb la teua generositat per facilitar el trànsit i acompanyar a Pablo en les primeres passes com a regidor de l’Ajuntament, per a impulsar novament el projecte de Compromís a Xirivella.  

Amb Pablo Muñoz hem tingut la sort de compartir projectes i propostes per a Xirivella estos últims anys des de la militància del col·lectiu de Compromís de Xirivella, coneixem la seua passió per la política des que era ben jovenet i estudiava a l’IES Ramon Muntaner, compartida per l’amor per les falles. 

Sabem que serà un magnífic representant de Compromís a Xirivella. No podríem tindre millor relleu en Xirivella, en una legislatura que la dreta extrema i l’extrema dreta posen Xirivella en el mapa de la vergonya tots els dies. De faena no li’n faltarà, treballar de valent per fer possible una alternativa sòlida de govern de l’esquerra, arrelada en el valencianisme, el feminisme i la justícia social, conscient que tenim un planeta que hem de cuidar des d’accions en l’àmbit municipal.  Avant, Pablo! 


Versión en
castellano

¡Gracias, Ricard! ¡Adelante, Pablo!

¡Gracias, Ricard! El pleno de diciembre fue el último pleno de Ricard Barberà como concejal de Compromís en el Ayuntamiento de Xirivella. Más de once años trabajando por Xirivella desde el Ayuntamiento (¡ahí es poco!). De la mano de Ricard estrenamos representación en el Ayuntamiento en 2011. En 2015 entramos en el equipo de gobierno llevando áreas tan importantes como personal, policía o servicios sociales y asumiendo la alcaldía de 2017 a 2019. 

En la legislatura 2019-2023, desde la oposición, colaboramos con el nuevo equipo de gobierno para que no se olvidasen temas como la accesibilidad, la gestión del agua, la movilidad o el almacén-escuela para la brigada de obras que tenía que ampliar las posibilidades de formación y acceso a cursos remunerados. ¡Gracias, Ricard, por tu trabajo y tu entrega! Contamos con tu generosidad para facilitar el tránsito y acompañar a Pablo en los primeros pasos como concejal del Ayuntamiento, para impulsar nuevamente el proyecto de Compromís en Xirivella. 

Con Pablo Muñoz hemos tenido la suerte de compartir proyectos y propuestas para Xirivella estos últimos años desde la militancia del colectivo de Compromís de Xirivella, conocemos su pasión por la política desde que era muy jovencito y estudiaba en el IES Ramon Muntaner, compartida por el amor por las fallas. 

Sabemos que será un magnífico representante de Compromís en Xirivella. No podríamos tener mejor relevo en Xirivella, en una legislatura en la que la derecha extrema y la extrema derecha ponen a Xirivella en el mapa de la vergüenza todos los días. Trabajo no le faltará, trabajar a tope para hacer posible una alternativa sólida de gobierno de la izquierda, arraigada en el valencianismo, el feminismo y la justicia social, consciente de que tenemos un planeta que tenemos que cuidar desde acciones en el ámbito municipal. ¡Adelante, Pablo!