Realment funciona? Pot ser una alternativa viable? Serviria per a repartir la riquesa de manera justa? Fomentaria un sistema econòmic sostenible i respectuós amb el medi ambient? T’ho expliquem en aquest vídeo de la mà de dues expertes, Maria Amigo i Mònica Bou, membres de l’Associació Valenciana per l’Economia del Bé Comú, i de Ricard Barberà, candidat a l’alcaldia de Xirivella per Compromís.

La gravació correspon a la xarrada sobre l’economia del bé comú que Compromís per Xirivella va organizar el passat 24 d’abril al Centre Jove de Xirivella

Altres vídeos de Compromís per Xirivella:

¿Qué es eso de la economía del bien común?

¿Realmente funciona? ¿Puede ser una alternativa viable? ¿Serviría para repartir la riqueza de forma justa? ¿Fomentaría un sistema económico sostenible y respetuoso con el medio ambiente? Te lo explicamos en este vídeo de la mano de dos expertas, Maria Amigo i Mònica Bou, miembros de la Associació Valenciana per l’Economia del Bé Comú, y de Ricard Barberà, candidato a la alcaldía de Xirivella por Compromís.

La grabación corresponde a la charla sobre economía del bien común que Compromís per Xirivella organizó el pasado 24 de abril en el Centre Jove de Xirivella.

Otros vídeos de Compromís per Xirivella: