🔸El dissabte 21 de setembre traguérem la bicicleta per a tornar a reivindicar una via en condicions per a ♿️♿️,🚶🚶 i 🚴🚴 que ens unisca amb el centre València i, com a mesura urgent, una barana més segura en el pont.
Llàstima que enguany els ajuntaments d’Alaquàs i Aldaia s’hagen despenjat de la convocatòria.

🔸Després hem estat en el barri de la Llum, escoltant el veïnat, molt preocupat per l’aparició d’okupes molt conflictius en les últimes setmanes.

🔸 La veritat és que havíem quedat amb deu o dotze persones, algunes veïnes del barri, altres simpatitzants o militants de Compromís. Teníem molt d’interés a conéixer de primera mà i a peu de carrer com estava la situació. Ens ha sorprés gratament que la convocatòria s’haja desbordat i s’haja convertit en una assemblea espontània de més d’una hora en què vora un centenar els veïns i veïnes han pogut xarrar amb el nostre portaveu, Ricard Barberà Guillem.

🔸Hem pogut constatar la impotència i nerviosisme del veïnat, que reclama una solució immediata; la desorientació i els dubtes sobre quines són les mesures que pot prendre un ajuntament, sobre l’aplicació del “desnonament exprés”, els recursos de seguretat ciutadana que es destinen al barri… i hem tractat de donar tota la informació possible i de transmetre un missatge de tranquil·litat, perquè ens consta que l’equip de govern està actuant correctament.

🔸En tot cas, el veïnat ha agraït la presència de Ricard, que s’ha compromés a traslladar a l’equip de govern la gravetat de la situació.

—————-

Versión en castellano

🔸El sábado 21 de septiembre sacamos la bicicleta para volver a reivindicar una vía en condiciones para ♿️♿️,🚶🚶 y 🚴🚴 que nos una con el centro Valencia y, como medida urgente, una barandilla más segura en el puente.
Lástima que este año los ayuntamientos de Alaquàs y Aldaia se hayan descolgado de la convocatoria.

🔸Después hemos estado en el barrio de la Luz, escuchando al vecindario, muy preocupado por la aparición de okupas muy conflictivos en las últimas semanas.
La verdad que habíamos quedado con diez o doce personas, algunas vecinas del barrio, otras simpatizantes o militantes de Compromís. Teníamos mucho interés en conocer de primera mano y a pie de calle como estaba la situación. Nos ha sorprendido gratamente que la convocatoria se haya desbordado y se haya convertido en una asamblea espontánea de más de una hora en la que cerca de un centenar los vecinos y vecinas han podido hablar con nuestro portavoz, Ricard Barberà.

🔸Hemos podido constatar la impotencia y nerviosismo del vecindario, que reclama una solución inmediata; la desorientación y las dudas sobre cuáles son las medidas que puede tomar un ayuntamiento, sobre la aplicación del “desahucio exprés”, los recursos de seguridad ciudadana que se destinan albarrio… y hemos tratado de dar toda la información posible y de transmitir un mensaje de tranquilidad, porque nos consta que el equipo de gobierno está actuando correctamente.

🔸En todo caso, el vecindario ha agradecido la presencia de Ricard, que se ha comprometido a trasladar al equipo de gobierno la gravedad de la situación.