Ir a versión en castellano

En Compromís pensem que la millor manera de fer política és cedint la paraula al poble. Volem que els ciutadans i les ciutadanes puguen tindre un paper més actiu a l’hora de decidir sobre totes les qüestions que els afecten. Vàrem obrir a les aportacions ciutadanes la nostra proposta de Llei de Transparència i, de la mateixa manera, volem escoltar la teua veu en l’elaboració del nostre Reglament de Primàries. Creiem en els valors de la política oberta.

Per això al col·lectiu de Compromís per Xirivella ens agradaria que vingueres a l’assemblea que farem este dijous, 12 de setembre, a les 19.30 h al centre Cívic Ernest Lluch del nostre poble (c/ Montealegre, 6).  

La teua opinió ens interessa, ajuda’ns a aconseguir unes primàries obertes, transparents, participatives i que garantesquen la pluralitat que caracteritza Compromís.

Si no pots vindre, també ens pots donar la teua opinió a través dels nostre compte de facebook, del nostre correu (compromis.xirivella@gmail.com) o d’esta mateixa web.

Versión en castellano

 

En Compromís pensamos que la mejor manera de hacer política es cediendo la palabra al pueblo. Queremos que los ciudadanos y las ciudadanas puedan tener un papel más activo a la hora de decidir sobre todas las cuestiones que les afectan. Abrimos a las aportaciones ciudadanas nuestra propuesta de Lei de Transparencia i, de la misma manera, queremos escuchar tu voz en la elaboración de nuestro Reglamento de Primarias. Creemos en los valores de la política abierta.

Por eso al colectivo de Compromís per Xirivella nos gustaría que vinieras a la asamblea que haremos este jueves, 12 de septiembre, a las 19.30 h en el centro Cívico Ernest Lluch de nuestro pueblo (c/ Montealegre, 6). 

Tu opinión nos interesa, ayúdanos a conseguir unas primarias abiertas, transparentes, participativas y que garanticen la pluralidad que caracteriza a Compromís.

Si no puedes venir, también nos puedes hacer llegar tu opinión a través de nuestra cuenta de facebook, de nuestro correo electrónico (compromis.xirivella@gmail.com) o de esta misma web.

[+ informació]