La comunitat educativa de Xirivella (les AMPA, alumnes, PAS, consells escolars, professors…) es va tancar la vesprada del dia 24 de gener a l’IES Ramon Muntaner per protestar contra la falta de finançament del Consell als centres escolars i contra les retallades al personal docent i al PAS. El tancament també va servir per tornar a reivindicar la construcció d’un nou IES Ramon Muntaner. A l’acte reivindicatiu es van sumar el regidor de COMPROMÍS,  Ricard Barberà, i altres membres del col·lectiu local, així com representants del 15M, associacions de veïns i veïnes i de la resta de partits polítics de Xirivella, amb l’excepció del PP, que va preferir fer oïdes sordes a les necessitats cada dia més peremptòries dels nostres centres educatius.
L’èxit de la convocatòria dóna bona prova de la gravetat de la situació i del sentiment d’indignació generalitzada en la comunitat educativa de Xirivella davant la incompetència i irresponsabilitat del Consell. Un sentiment que ja es va manifestar el passat dissabte 21 de gener en la gran manifestació que va recórrer València i que va comptar amb una gran presència de xirivellers i xirivelleres, entre els quals, per descomptat, el col·lectiu local de COMPROMÍS.
En este enllaç podreu vore la notícia que va emetre el Telediari de La 1.

Castellano
Xirivella protesta contra los recortes en educación y reivindica un nuevo IES Ramon Muntaner

La comunidad educativa de Xirivella (las AMPA, alumnos, PAS, consejos escolares, profesores…) se encerró la tarde del día 24 de enero en el IES Ramon Muntaner para protestar contra la falta de financiación del Consell a los centros escolares y contra los recortes al personal docente y PAS. El encierro también sirvió para volver a reivindicar la construcción de un nuevo IES Ramon Muntaner. Al acto reivindicativo se sumaron el concejal de COMPROMÍS, Ricard Barberà, y otros miembros del colectivo local, así como representantes del 15M, asociaciones de vecinos y vecinas y del resto de partidos políticos de Xirivella, con la excepción del PP, que prefirió hacer oídos sordos a las necesidades cada día más acuciantes de nuestros centros educativos.
El éxito de la convocatoria da fe de la gravedad de la situación y del sentimiento de indignación generalizada en la comunidad educativa de Xirivella ante la incompetencia e irresponsabilidad del Consell. Un sentimiento que ya se manifestó el pasado sábado 21 de enero en la gran manifestación que recorrió Valencia y que contó con una gran presencia de xirivelleros y xirivelleras, en ellos, por supuesto, el colectivo local de COMPROMÍS.
En este enlace podréis ver la noticia que emitió el Telediario de La 1.http://www.facebook.com/photo.php?v=3200981629954&set=vb.114377398651578&type=2&theater