Ricard Barberà, regidor de Compromís a Xirivella, va fer entrega de 100 euros a l’associació Talha de Xirivella durant el sopar de Nadal d’esta entitat de suport al poble sahrauí. Segons explica Barberà, aquests diners haurien d’haver sigut l’aportació de Compromís al Joc Solidari de Xirivella, que el PP s’ha encarregat de “descafeïnar i buidar de contingut”, critica el portaveu de Compromís en referència al fet que per primera vegada el Joc Solidari no tinguera cap aportació econòmica i només fóra una acció de “sensibilització”.

El Joc Solidari, tal i com estava concebut, era un projecte que vinculava tota la població, en el qual participaven tots els centres educatius i que a més a més després es plasmava en l’ajuda a uns projectes concrets. “El PP ha rebaixat el concepte de solidaritat a caritat, trivialitzant el tema de la cooperació i deixant-lo en un aspecte fins i tot folklòric”, afirma Barberà. Per altra banda, Barberà avança que Compromís presentarà una esmena als pressupostos de 2013 perquè es destine una quantitat econòmica al Joc Solidari per dotar-lo de contingut i força.

Podeu llegir la notícia publicada en:

Levante EMVEl Punt/Avui, NouHortaOest, El Periódico de Aquí, El periòdic.com

Versió en castellà

Compromís per Xirivella hace una donación a Talha en apoyo al Pueblo Saharaui

Ricard Barberà, concejal de Compromís a Xirivella, hizo entrega de 100 euros a la asociación Talha de Xirivella durante el cenar de Navidad de esta entidad de apoyo al pueblo saharaui. Según explica Barberà, esta cantidad debería haber sido la aportación de Compromís al Joc Solidari de Xirivella, que el PP se ha encargado de “descafeinar y vaciar de contenido”, critica el portavoz de Compromís en referencia al hecho de que por primera vez el Joc Solidari no tuviera ninguna aportación económica y tan solo fuera una acción de “sensibilización”.

El Joc Solidari, tal y como estaba concebido, era un proyecto que vinculaba a toda la población, en el que participaban todos los centros educativos y que además después se plasmaba en la ayuda a unos proyectos concretos. “El PP ha rebajado el concepto de solidaridad a caridad, trivializando el tema de la cooperación y dejándolo en un aspecto incluso folclórico”, afirma Barberà. Por otra parte, Barberà avanza que Compromís presentará una enmienda a los presupuestos de 2013 para que se destine una cantidad económica al Joc Solidari para dotarlo de contenido y fuerza.

Podéis leer la noticia publicada en:

Levante EMVEl Punt/Avui, NouHortaOestEl Periódico de AquíEl periòdic.com